<<< Novinky 2010

23.12.2009 - Team

Přejeme klidné prožití vánočních svátků, příjemného silvestra a mnoho štěstí do nového roku 2010.

22.12.2009 - Team

Pozvánka - Hobbyzávod na rallyecrossové trati v Sedlčanech 27.12.09 od 9:00. Potvrzená účast zhruba 20 aut. Budeme se těšit, je to snaha navrátit se k kdysi proslulým a velmi populárním silvestrovským závodům.

22.12.2009 - Foto

Foto ze stavby Pavlova nového závodního speciálu Opel Astra F 2,0 GSi 8V ... VÍCE >>>

16.12.2009 - Foto

Celkový souhrn sezóny 2009 ... VÍCE >>>

27.11.2009 - Team

Vytvořili jsme Kalendář našeho teamu pro rok 2010 ve formátu A4 na šířku ... VÍCE >>>  Objednávky přijímáme na burianvlasta@email.cz a cena bude za výrobní náklady. Přesnou částku uvedeme po objednání první série.

8.11.2009 - Foto

Přidána fotogalerie ze Setkání mistrů v Sosnové, 99 fotek s popisem ... VÍCE >>>

7.11.2009 - Video

Přidána 4 videa ze Setkání mistrů v Sosnové, včetně finálové jízdy WRC - Sebastiana Loeba a Václava Pecha ... VÍCE >>>

3.11.2009 - Video

Přidána 3 nová videa ze Sedlčan, včetně finálové kolize ... VÍCE >>>

18.10.2009 - Team

Obavy se naplnily - Po montáži nového chladiče a ohřátí motoru na provozní teplotu se hadice s vodou natlakovaly a nepomohlo ani několik odvzdušnění. Takže motor musí ven, sundá se hlava a uvidíme, zda bude stačit výměna těsnění nebo jestli se i prohnula hlava motoru. Domácí závod v Sedlčanech se tedy opravdu nevydařil...

11.10.2009 - Foto

Reportáž z našeho třetího závodu MČR v Sedlčanech ... VÍCE >>>

28.9.2009 - Team

Zveme všechny naše kamarády, přátele a známé do Sedlčan na MČR v AUTOCROSSU. Rádi Vás uvidíme v depu u naší Fábie. Jde o náš domácí závod, na který jsme se chtěli co nejlépe připravit. Hned po minulém závodě v Přibicích se odvezlo auto na chip, ale ani po měsíci se bohužel nepodařilo software vyladit. Takže se opět zaměříme na testování dalších detailů, zejména nastavení podvozku a s výkonem půjdeme nahoru až přes zimu. Kdo nedorazí, ať nám alespoň drží na dálku palce. Děkujeme

13.9.2009 - Video

Vlevo v menu je nová sekce Video ... VÍCE >>>

25.8.2009 - Foto

Reportáž z našeho druhého závodu MČR + Zóny Střední Evropy v Přibicích ... VÍCE >>>

25.8.2009 - Team

Dalším partnerem našeho teamu se stala firma Horkon, která nabízí výstavbu inženýrských sítí, zpevněných ploch a dlažeb, pronájem strojů a stavební techniky po celé ČR, za velmi rozumné ceny ... VÍCE >>>

17.8.2009 - Foto

Testování před Přibicemi ... VÍCE >>>

2.8.2009 - Foto

Reportáž z našeho prvního závodu MČR v Poříčí nad Sázavou ... VÍCE >>>

31.7.2009 - Foto

Testování - foto z 1. jízdy ... VÍCE >>>

31.7.2009 - Foto

Dostavba - foto z celkového dokončení ... VÍCE >>>

27.7.2009 - Team

Po usilovné 8-denní práci od rána do noci, proběhla v pátek 24.7. v cca 13:00 zkušební 20 minutová jízda, která zahrnovala i skok, kdy se auto vzneslo celé do vzduchu na vytočenou trojku. Vše vydrželo a proto padlo rozhodnutí jet hned v sobotu rovnou na závody Mistrovství ČR do Poříčí nad Sázavou. Přihlášku jsem měl pro jistotu poslanou dopředu... Po úspěšné zkušební jízdě následovala cesta do Plzně do Rallyebazaru, kde jsem nakoupil povinou výbavu jezdce, tj. nehořlavé prádlo, rukavice, atd. a půjčil si kombinézu. Po-té následovala ještě noční směna na doladění posledních nezbytných detailů.

V sobotu 25.7. jsme dorazili do depa a vyrazili na administrativní přejímku, která proběhla bez problému a po ní následovala technická přejímka. Hlavní technický komisař nejprve auto zběžně prohlédl s důrazem na bezpečnostní výbavu a poté v depu vykonal velmi důslednou kontrolu s následným vydáním Průkazu sportovního vozidla. Do toho byly zaznamenány drobné nedostatky, které musíme odstranit do dalšího závodu. Takže už nic nebránilo naší 1. účasti v závodu MČR.
Večer proběhl první měřený trénink, kdy jsem se hlavně seznamoval s chováním speciálu na trati.

V neděli 26.7. byl ráno na programu druhý měřený trénink. V posledním kole už jsem začal trochu závodit, což vyústilo v kontakt se svodidly a ohnutou spojovačkou, která byla na první rozjížďku vyměněna za novou.

Podrobnější reportáž bude na webu patrně v pátek večer, takže nyní pouze stručně:

1. rozjížďka - ve třetím kole praskla pravá přední poloosa, následoval odtah do depa a výměna poloosy
2. rozjížďka - taktika dojet do cíle za každou cenu - 5. místo, následovala výměna těhlice
3. rozjížďka - stejná taktika, ale zkusit jet rychleji na rovinkách - 3.místo

Do finále jsme postoupili z devátého místa. Taktika vyhnout se možné kolizi v prvním kole slavila úspěch a dokončil jsem své první velké finále na 5.místě celkově a 4.místě ve třídě D5! Auto celé, super výsledek, co víc si přát...

Velký dík patří klukům bez kterých bych závod neodjel - šéfmechanik Pavel Skalický, mechanici Roman Křivonoska, Zdeněk Burian a Lukáš Troníček. Do třetí rozjížďky se opravdu nezastavili.

Na závěr děkujeme kamarádům, přátelům a divákům za podporu, kterou jste nám v depu dávali najevo. Bylo ji zapotřebí. Díky moc.


Prozatím odkaz na foto z 5.závodu >>> a výsledky zde.

 

18.7.2009 - Ukradený vlek

Prosíme o pomoc při hledání našeho ukradeného přívěsu ... VÍCE >>>

17.7.2009 - Team

Konečně proběhla obnova počítače a nainstalování potřebných programů, takže se tímto omlouvám za neaktualizaci webu.

Po nastartování motoru, proběhlo doladění elektroinstalace a byla udělána geometrie podvozku. Po-té jsme odbrzdili motor se sériovou řídící jednotkou. Nyní nám zbývá dodělat spoustu drobností, držáků, krytů apod. Stále ještě nemám kombinézu a nehořlavé prádlo, navíc nám byl odcizen přívěs. Bojujeme tedy na všech frontách a uvidíme, jak dopadnou následné jízdní zkoušky. Od toho se bude vyvíjet další postup.

Foto Kompletace 2 ... VÍCE >>>

31.5.2009 - Team

Hlavní novinkou je, že jsme založili občanské sdružení BS Motorsport o.s., za jehož pomoci bude snazší získávat a přesvědčovat potencionální partnery ke spolupráci, protože si budou moci svůj příspěvek dát do nákladů své firmy. Vše je tedy samozřejmě dle právního rámce.
Zkratka BS znamená překvapivě Burian-Skalický.

Elektroinstalace - 1.část

První a dost zásadní komplikace byla, že dva elektrosvazky, které měly oba být na 1,8T, byly na jiné motorizace (1,9 Tdi a 1,4 MPI). Ani obvolání 20-ti vrakovišť a navštívení 5-ti dalších nepomohlo. Naštěstí jsme měli na motoru navěšenou motorovou část, takže chybějící části museli elektrikáři udělat z toho co bylo. Bylo to sice mnohem víc práce, ale jinak to nešlo, kvůli tomu nejdou použít ani původní "budíky". Nejdříve jsme chtěli oživit motor, ale po zapojeni motorové části a všech nezbytných čidel, čerpadla, baterie, startéru apod. jsme zjistili, že ani jedna řídící jednotka nemá odblokovaný imobilizér i když při koupi byl řečený pravý opak. A jelikož se musí u našich jednotek instalovat chytrá krabička, která bude nalhávat data, je to opět na delší dobu, resp. to ani jeden ze 3 lidí neuměl udělat v pátek (důvod - koupě chytré krabičky), takže na to budeme zase čekat... 

Z těchto důvodů odpískáváme další závod v Humpolci a kvůli pracovní vytíženosti nestihneme určitě ani následující Dolní Bousov. Velmi nás to mrzí, ale nedá se nic dělat. Musíme vydržet a dokončit, co jsme začali. Příště snad už konečně veselejší zprávy.

17.5.2009 - Team

Auto je opět na kolech, po mechanické stránce je vše namontováno a připraveno na oživení, tedy na elektroinstalaci. Ta by měla být provedena během příštích 2 týdnů. Uvidíme, jaké se vyskytnou zádrhele a kdy se je podaří vyřešit. 

Víme, že se již odjely 2 závody MČR, ale opravdu nejsme schopni říct, kdy už pojedeme. Musíme jít krok po kroku. Teď nás tedy čeká oživení a nastartování...

17.5.2009 - Foto

Kompletace ... VÍCE >>>

19.4.2009 - Team

Z "velkých montážních" prací nám zbývá uchytit chladič na vodu s ventilátory a namontovat brzdové potrubí. Potom ještě pozapojovat pár hadiček a jde na řadu elektrika. To je pro nás velká neznámá, ale máme domluveného Pana elektrikáře, takže věřím že na konci dubna (max. začátkem května) auto ožije. Pokud nenastanou vážnější porodní komplikace, pojedeme s autem na brzdu na nastavení řídící jednotky, kde zjistíme, co jsme vytvořili. Pokud bude vše v pořádku, proběhnou jízdní zkoušky a jestli bude opět vše ok, tak chceme testovat na trati v Sedlčanské kotlině.

Teprve, když proběhne vše výše uvedené můžeme přemýšlet o naší účasti závodech. První závod v Přerově určitě nejedeme. Aby se stihnul druhý závod v Nové Pace muselo by vše proběhnout bez komplikací, což nepředpokládám. Časově mi tedy vychází až třetí závod v Humpolci, ale ten je po druhém závodě jenom 2 týdny... Půjdeme prostě krok po kroku a doufám, že naše více než dvouletá práce na stavbě a vývoji naší Fábie bude úspěšná. Nesmíme zapomínat, že se jedná komplet nové auto a to je potřeba nejprve nastavit, naladit, vyzkoušet a až po-té můžeme vyrazit na závody.

Mezitím se průběžně pořizuje výbava jezdce, nářadí a vybavení pro stání v depu.

Aktuální info s fotodokumentací bude samozřejmě zde na webu. Děkujeme Všem za projevovanou podporu.

19.4.2009 - Foto

Montáž intercooleru, výfukové potrubí ... VÍCE >>>

5.4.2009 - Foto

Duben -  Kompletace motoru + závodní komponenty (2. část) ... VÍCE >>>

5.4.2009 - Nabídka náhradních dílů - aktualizace 5.4.09, zlevněny ceny

Prodám nadbytečné nové a použité náhradní díly ze stavby závodního speciálu ... VÍCE >>>

1.4.2009 - NOVINKA

Prezentace ve světovém stylu  ... VÍCE >>>

22.3.2009 - Foto

Březen -  Kompletace motoru + závodní komponenty (1. část) ... VÍCE >>>

8.3.2009 - Team

Po účasti na školení v Autoklubu ČR a zaplacení poplatku mi byla vydána Národní jezdecká licence typu C na rok 2009. V letošní sezóně se budu na trati objevovat se startovním číslem 44.

Zbývá "drobnost", dokončit stavbu speciálu a po technické kontrole získat Technický průkaz sportovního vozidla, pak už nebude žádná formální překážka k naší účasti na závodech Mistrovství ČR v Autokrosu... VÍCE >>>

8.2.2009 - Nabídka náhradních dílů - aktualizace 3.3.09, zlevněny ceny

Prodám nadbytečné nové a použité náhradní díly ze stavby závodního speciálu ... VÍCE >>>

18.1.2009 - Foto

Prosinec - montáž haldexu a nádrže, uchycení zadního křídla ... VÍCE >>>

5.1.2009 - Nabídka prostoru na připravovaném speciálu

Pro všechny, kdo mají zájem o spolupráci v jakékoliv formě, přečtěte si naší aktualizovanou NABÍDKU ... VÍCE >>> Děkujeme

4.1.2009 - Kalendář

Vložen kalendář závodů MMČR na letošní sezónu 2009  ... VÍCE >>>

 

Starší zprávy >>>