Stavba Opel Astra F 2,0 GSi 8V

Šéfmechanika Pavla Skalického začaly svrbět ruce a navíc přišla nabídka účasti v hobbyzávodu v Sedlčanech od známého "opelvrakovištníka" Radka Pince. Kluci z D.Dušník si v létě pronajali trať v Ouběnicích, kde se jezdil dříve Sidecarcross (i MS), pak si postavili jednu trať poblíž svojí základny a navíc si teď v zimě chtějí párkrát pronajmout Sedlčanskou kotlinu. Zhruba před měsícem jsme se byli podívat na závodě v kotlině a je to opravdu "sranda mač" sériových aut za symbolické startovné, ale není problém svézt se i se závoďákem. Pavla to zaujalo a začal pročítat inzeráty. Pro tento stroj jsme vyrazili někam ke Staré Boleslavi. Měl na sobě spoustu "tuningových" věcí, které se odstranily jako první. Bohužel pod nástavci prahů chyběly prahy. To byla tedy první věc, která se musela opravit. Dále klasika, odstranění interiéru, světel, pásů, apod. Pak přišlo na řadu rozhýbání důležitých spojů a šroubů, dotažení olejové vany, výměny provozních kapalin, řemenů, prostě ta základní údržba.

Pavel potom udělal lyžinu pod motor a já jsem tam napáchal sériové nárazníky místo tunerských. Potom přišlo na řadu vyřezání blatníků pro 15-tky kola, následně proběhla montáž blatníkoviny, které bylo pořád málo a 2x se doobjednávala. Přístrojová deska zůstala v sériové podobě, jenom je navíc 1 vypínač na ostřikovače s nyní 5 litrovou nádrží. Čtyřbodové pásy jsou samozřejmostí, anatomická sedačka se nestíhá do 1.závodu. Zatímco jsem zakapotovával přední nárazník, Pavel si dělal prořezávačkou nové pneumatiky z gum, které jsme vyřadili z autocrossu. Nakonec jsme do auta udělaly zatím polorám, protože už jsme pár aut na střeše viděli a víme moc dobře, jak blízko je k maléru při každých závodech.

Pokud se auto osvědčí budou následovat další úpravy a vylepšení.

Kdo má chuť a zájem, může se přijet podívat 27.12.09 do Sedlčanské kotliny na zajímavou podívanou. Start cca od 9:00 hodin.

Minialbum

Kompletní fotogalerie zde - http://www.rajce.net/a2910113