Přibice 22.-23.8.2009

Závod se jel, jako Mezinárodní Mistrovství ČR + závod Zóny Střední Evropy (ZSE). Takže už náš druhý závod byl evropský!

Do depa jsme přijeli v pátek ve 23:30 a celou hodinu jsme řešili s pořadateli, kde bude pro nás místo. Po 2 našich návrzích a jejich následných odmítnutí byl třetí pokus úspěšný. Náš první kontakt s přibickými pořadateli tedy nic moc. Nechápu, proč nejde, jako všude jinde, rozčlenit prostor na jednotlivá stání a ke každému přiřadit řádně přihlášené. Když jsem 3 týdny před závody mluvil s určeným pořadatel bylo mi řečeno, že nebude problém i když rezervace místa není. Snad se to povede příště.

Team

Na závody jsme přijeli dvěma vozy, z nichž první přitáhl závodní speciál a druhý nově pořízený starší obytný přívěs, který byl upraven pro spaní 4 osob. Ráno jsme po bouřlivé debatě určili bojové pozice v určeném prostoru a zázemí bylo hotovo.

Konečně byly vyrobeny samolepy na karoserii a tak si je můžete prohlédnout. Pokud bude mít kdokoliv zájem, prostoru na našem speciálu je stále dost :-) V naší divizi D5 bylo převzato 8 jezdců a v D1 tři, celkem tedy 11 soutěžících v D 1+5.

Sobota

V trénincích jsem se hlavně soustředil na poznání, pro mě, nové tratě. Celkem se mi líbila, až na terénní vlnu na rovince za vracákem o 360°, která hodně nakopávala. Později mi bylo řečeno, že je tam schválně, protože podle předpisů na tratě - nesmí být rovinka delší jak 200 metrů. Tréninky jsem ve zdraví přežil a na programu byla první rozjížďka. Jelikož začalo pršet přezuly jsme na mokré gumy. Byl to hodně těžký boj udržet auto na trati, která je jinak dost široká. Povrch trati je zde totiž zpevněn chemií, díky čemuž se zde netvoří díry, ale zároveň se ujezdí pevná stopa (jako v Dolním Bousově) a ta když je mokrá, tak je to jako na ledě. 3x jsem šel málem trhat jablka na strom v zatáčce v polovině trati! Nicméně se mi podařilo dokončit rozjížďku na 4. místě.

2. část >>>