Kompletace motoru (2. část)
- všechny důležité díly jsou k dispozici, takže je můžeme namontovat

- kompletní spojkový set: jednohmotnostní setrvačník, keramická lamela, přítlačný talíř

8.jpg (62302 bytes)

- zánovní turbo Audi TT, nejtěžší bylo zajistit trubky k turbu (2 vyráběné, 2 seriové Audi)
- nastrojené turbo vypadá celkem zajímavě ne?

9.jpg (65276 bytes) 7.jpg (82127 bytes) 10.jpg (80738 bytes)

- vše je konečně namontováno

11.jpg (59793 bytes)

- k motoru se ještě přimontovala 5.st převodovka od pana Sixty, kterou máme již od loňského roku
- vše připraveno, můžeme zahájit operaci

13.jpg (117812 bytes) 12.jpg (101174 bytes)

- nejprve foto bez motoru a nyní již konečně s motorem
- to nejhorší, ale teprve začíná, výroba výfuku ještě jde, ale správně pozapojovat včechny trubičky a hadičky, vyrobit uchycení intercooleru a chladiče vody
- a hlavně nás čeká elektrika - oživení celého agregátu, to bude očistec (těch čidel, co ještě nemáme...)

14.jpg (112127 bytes) 15.jpg (116979 bytes)

 

Další závodní komponenty

Hydraulická ruční brzda

1.jpg (96241 bytes) 2.jpg (94745 bytes)

Silikonové kolena, hadice a spojky

4.jpg (111290 bytes)

Vzduchový filtr K&N
- pro jistotu proběhlo ověření kapacity u výrobce a tento typ zvládne u tohoto motoru až 360 koní, takže bez problému a s velkou rezervou

5.jpg (126533 bytes)

Motorový olej
- nebudeme experimentovat, takže Castrol TWS Motorsport

6.jpg (142676 bytes)

Boční zpětná nerozbitná zrcátka (doufám)

3.jpg (96390 bytes)