Kompletace motoru (2. část)
- všechny důležité díly jsou k dispozici, takže je můžeme
namontovat
- kompletní spojkový set: jednohmotnostní setrvačník, keramická lamela, přítlačný talíř
- zánovní turbo Audi TT, nejtěžší bylo
zajistit trubky k turbu (2 vyráběné, 2 seriové Audi)
- nastrojené turbo vypadá celkem zajímavě ne?
- vše je konečně namontováno
- k motoru se ještě přimontovala 5.st převodovka
od pana Sixty, kterou máme již od loňského roku
- vše připraveno, můžeme zahájit operaci
- nejprve foto bez motoru a nyní již konečně
s motorem
- to nejhorší, ale teprve začíná, výroba výfuku ještě jde, ale správně
pozapojovat včechny trubičky a hadičky, vyrobit uchycení intercooleru a
chladiče vody
- a hlavně nás čeká elektrika - oživení celého agregátu, to bude očistec
(těch čidel, co ještě nemáme...)
Další závodní komponenty
Hydraulická ruční brzda
Silikonové kolena, hadice a spojky
Vzduchový filtr K&N
- pro jistotu proběhlo ověření kapacity u výrobce a tento typ zvládne u
tohoto motoru až 360 koní, takže bez problému a s velkou rezervou
Motorový olej
- nebudeme experimentovat, takže Castrol TWS Motorsport
Boční zpětná nerozbitná zrcátka (doufám)