Montáž intercooleru
- rozhodl jsem se pro jinou pozici chladiče
vzduchu než je běžné
- kdyby byl v normální pozici dole v nárazníku, je první na ráně při
kolizi, muselo by se kolem něho udělat hodně silné vyztužení, aby vydržel
i menší běžné rány, navíc je v této pozici neustále vystavován materiálu
odlétávajícího od zadních kol vpředu jedoucího vozu a pokud je bláto,
rychle se zanese a přestává fungovat
- pozice nahoře má zase nevýhodu v tom, že se musí zajistit přístup
vzduchu přes kapotu a udělat kryt nad turbem, aby od něj nestoupal horký
vzduch
- zvolili jsme tuto pozici, protože nám přišla lepší a jednodušší, no
uvidíme
- nejprve se zhotovila sestava ze silikonových hadic
- potom jsem udělal výztuhu mezi přední tlumiče
- intercooler je uchycený natvrdo na vzpěře mezi tlumiči a na karoserii
- hotový přívod vzduchu z turba do sání
Výfukové potrubí
- rozměry jsou převzaty ze setu zn.
Supersprint
- ukončení výfuku bude před pravým zadním kolem
- trubky jsou nerezové, příruby a kolena ne, ještě přibudou držáky
potrubí
Osazený vzduchový filtr K&N
Benzínová nádrž a držák čerpadla
Uchycená hydraulická ruční brzda