Montáž intercooleru

- rozhodl jsem se pro jinou pozici chladiče vzduchu než je běžné
- kdyby byl v normální pozici dole v nárazníku, je první na ráně při kolizi, muselo by se kolem něho udělat hodně silné vyztužení, aby vydržel i menší běžné rány, navíc je v této pozici neustále vystavován materiálu odlétávajícího od zadních kol vpředu jedoucího vozu a pokud je bláto, rychle se zanese a přestává fungovat
- pozice nahoře má zase nevýhodu v tom, že se musí zajistit přístup vzduchu přes kapotu a udělat kryt nad turbem, aby od něj nestoupal horký vzduch
- zvolili jsme tuto pozici, protože nám přišla lepší a jednodušší, no uvidíme

- nejprve se zhotovila sestava ze silikonových hadic

8.jpg (131486 bytes)

- potom jsem udělal výztuhu mezi přední tlumiče

3.jpg (78844 bytes)

- intercooler je uchycený natvrdo na vzpěře mezi tlumiči a na karoserii

11.jpg (126456 bytes) 10.jpg (120462 bytes)

- hotový přívod vzduchu z turba do sání

9.jpg (129291 bytes)

Výfukové potrubí

- rozměry jsou převzaty ze setu zn. Supersprint
- ukončení výfuku bude před pravým zadním kolem
- trubky jsou nerezové, příruby a kolena ne, ještě přibudou držáky potrubí

5.jpg (88622 bytes) 6.jpg (79127 bytes)

Osazený vzduchový filtr K&N

7.jpg (119420 bytes)

Benzínová nádrž a držák čerpadla

4.jpg (101250 bytes) 2.jpg (101699 bytes)

Uchycená hydraulická ruční brzda

1.jpg (111721 bytes)