Úpravy na sezónu 2010 - 2. část
Větší vstřiky a sání z Audi TT
- první ladění řídící jednotky motoru nevyšlo a
tak se sice dost těžko, ale sehnaly vstřiky i se sáním, přesně dle specifikace
našeho turba
- po-té proběhlo další ladění softwaru
- během ladění, ale nastaly problémy v otáčkách
nad 5 tisíc a při zkoušení doma jsme zjistily nefunkční alternátor
- po jeho výměně to, ale pořád nedobíjelo a tak dorazil náš elektrikář, který
diagnostikoval drobnou závadu (špatnou kontrolku dobíjení - buzení)
- takže jsem si nacvičil vyndávání a montáž alternátoru 3x během 24 hod...
Montáž pravých předních laminátových dveří
- z důvodu úspory váhy provedl náš šéfmechanik
osazení lehčích dveří
- namontoval a seřídil je lépe něž původní z fabriky!
Duralové lyžiny
- s dalším odlehčením nám přijel pomoct
mechanik Petr a myslím, že se mu to povedlo, vzadu udělal i náběh, který tam
předtím nebyl
- oproti původním ocelovým plátům, šla váha dost dolů
Ochranná přepážka
- musela být namontována kvůli přesunu chladiče
do zadní části vozu, aby byl jezdec v odděleném prostoru (stejně jako od motoru)
- její montáž vyžadovala obdivuhodný akrobatický výkon od skoro dvoumetrového
šéfmechanika Pavla
Další úpravy
- vzpěra mezi tlumiči se musela předělat kvůli
jiné pozici vzduchových kolen z turba
- proběhlo důkladné zakrytování hadic na vodu
- nový intercooler je již osazen dvěma ventilátory, každý o výkonu 1060 m3/hod