Úpravy na sezónu 2010 - 2. část

Větší vstřiky a sání z Audi TT

- první ladění řídící jednotky motoru nevyšlo a tak se sice dost těžko, ale sehnaly vstřiky i se sáním, přesně dle specifikace našeho turba
- po-té proběhlo další ladění softwaru

- během ladění, ale nastaly problémy v otáčkách nad 5 tisíc a při zkoušení doma jsme zjistily nefunkční alternátor
- po jeho výměně to, ale pořád nedobíjelo a tak dorazil náš elektrikář, který diagnostikoval drobnou závadu (špatnou kontrolku dobíjení - buzení)
- takže jsem si nacvičil vyndávání a montáž alternátoru 3x během 24 hod...

Montáž pravých předních laminátových dveří

- z důvodu úspory váhy provedl náš šéfmechanik osazení lehčích dveří
- namontoval a seřídil je lépe něž původní z fabriky!

Duralové lyžiny

- s dalším odlehčením nám přijel pomoct mechanik Petr a myslím, že se mu to povedlo, vzadu udělal i náběh, který tam předtím nebyl
- oproti původním ocelovým plátům, šla váha dost dolů

Ochranná přepážka

- musela být namontována kvůli přesunu chladiče do zadní části vozu, aby byl jezdec v odděleném prostoru (stejně jako od motoru)
- její montáž vyžadovala obdivuhodný akrobatický výkon od skoro dvoumetrového šéfmechanika Pavla

Další úpravy

- vzpěra mezi tlumiči se musela předělat kvůli jiné pozici vzduchových kolen z turba
- proběhlo důkladné zakrytování hadic na vodu
- nový intercooler je již osazen dvěma ventilátory, každý o výkonu 1060 m3/hod