Úpravy na sezónu 2010

- na konci minulé sezóny jsme se rozhodli pro "správné" autokrosové pozice chladičů vody a vzduchu, tj. intercooler vepředu a chladič na vodu vzadu v "kufru"
- předělání sebou nese mnohá úskalí, nárůst váhy, ale i pozitiva kvůli kterým se to vyplatí provést
- intercooler vepředu má pěkný nápor studeným vzduchem a tudíž lépe chladí vzduch z turba
- vodnímu chladiči v kufru nehrozí proražení ani jiné poškození

Montáž intercooleru

- byl zakoupen 2x větší chladič vzduchu oproti loňsku a zároveň pořízeny 2 závodní ventilátory Spal, aby byl chladič neustále perfektně funkční
- nejprve se stanovila optimální poloha, potom se předělaly silikonová kolena a trubky
- následně se zhotovil rám, který drží intercooler v nové poloze a ještě zůstala deformační zóna u nárazníku

Přesun chladiče na vodu dozadu

- samozřejmě se musely vzadu udělat nové držáky a uchycení expanzní nádobky
- voda jde v hadicích v celé délce z jednoho kusu a díky tomu jsou pouze 2 spoje (vepředu a u chladiče vzadu)

- hodně času a sil zabral přesun elektriky do zadní části, někdy se Pavel dostával až do akrobatických poloh
- nakonec přišlo napuštění systému chladící kapalinou a po několika pokusech i odvzdušnění a úspěšná funkční zkouška

- nakonec se udělal prostup na odvod vzduchu v pátých dveřích

Nejen za předělání elektriky a zprovoznění nového chlazení musím poděkovat našemu šéfmechanikovi Pavlovi Skalickému, který i Vám může v jeho autopravně zajistit kompletní servis a opravy všeho druhu.