Oprava Opelu Astra F 2,0 GSi 8V

Nebudu to protahovat, Opel je konečně opraven. Sice na Pavlově hlavě opět přibyla nějaká ta šedina, ale už to funguje. Předcházelo tomu spousta telefonátů, nekonečné odpoledne až do noci s elektrikářem, které jenom vyloučilo některé varianty, výměny všeho možného, jako sání, přefuky, hadičky, apod. ... Nakonec Pavel zkusil vyměnit řídící jednotku, která se na druhý pokus sehnala přesně na typ motoru společně s novou váhou vzduchu a konečně jde přidávat plyn!

Řídící jednotku a váhu vzduchu jsme tedy skutečně nemohli opravit na závodech, jenom se potvrdila naše dobrá diagnostika na závadu v elektrice, kdy po odpojení baterky nastal vždy na chvíli obrat k lepšímu. Sice jsme čekali trochu méně finančně nákladný problém, ale hlavně, že to už funguje. Alespoň si to myslíme, protože sněhové podmínky na Příbramsku opět nedovolili testovací jízdu a tak to vypadá, že se pojede zase až na závody...

Zde je důkaz

Při čekání na elektrikáře, který byl k dispozici až 14 dní po závodě, Pavel upravil výšku tlumičů na zadní nápravě. Ta nyní pěkně sedí a určitě se pozitivně projeví v jízdních vlastnostech. Vrátil i původní nádrž ostřikovačů, kde si opravil motůrek. Ta bude sloužit na malé znečištění okna. Přídavná 5-ti litrová nádrž se bude používat na stálý ostřik při velkém blátě. A protože neměl už co dělat, tak po odklizení sněhu vytvořil 2m vysokou sněhulačku - viz. fotogalerie.

Minialbum

 

Kompletní fotogalerie zde - http://www.rajce.net/a2984483