Zadní pohon

- všichni ví, že Haldex není ideální, ale je nejdostupnější a tak jsem ho zvolil i já
- předchozí majitel chtěl uchytit Haldex do sériových nosníků z Octavie, levou stranu už měl, ale mě se to nelíbilo, takže jsem si zařádil s flexou

12.jpg (57756 bytes) 7.jpg (70651 bytes)

- kvůli uchycení kardanu a diferenciálu jsme museli dát do auta motor s převodovkou
- s kardanem jsem si fakt vyhrál, je vystředěn na +- 1mm, i když ho necháváme v sériovém pružném uložení

6.jpg (69255 bytes) 13.jpg (52633 bytes)

- Haldex už je pevně uchycen do rámu, který dole drží ramena a nahoře tvoří podlahu
- při zkušební montáži výfuku se objevila kolize s kardanem, takže se bude výfuk řezat

18.jpg (65049 bytes) 11.jpg (48499 bytes)

- při vývojových pracích využíváme tu nejmodernější techniku :-)

14.jpg (44091 bytes)