Mistrovský speciál v sezónách 2005,2006

2x mistr Hobbyautocross 2x titul Trabantcross

Popis:

Dvoukarburátorový motor 80k, dělaná krátká převodovka, uzávěrka diferenciálu (špéra), skořepinová sedačka GA, auto je širší o 15cm, rám vlastní konstrukce, všechno správné, 485 kg.

Po celkové repasi, sednout a vyhrát. Po domluvě možno pronájem na jednotlivé závody.

Cena 60.000,- tel. 724 217 186 burianvlasta@email.cz

1.jpg (66213 bytes) 2.jpg (85482 bytes)

Podrobný popis:
 
Tento speciál jsem stavěl 2 roky, skoro každý víkend. Je na něm upraveno úplně všechno. Při stavbě mi dost pomáhal náš šéfmechanik Pavel Skalický. Jinak podrobné informace ze závodů naleznete na www.trabantcross.wz.cz

V sezónách 2005,2006 jsem byl 2x mistr MČR Hobbyautocross, zároveň se povedl 2x titul v Trabantcrossu. Přes zimu 2007 prošel vůz celkovou repasí (pro klid duše).

Náš speciál byl vidět na závodech Trabantcrossu, MČR Hobbyautocrossu, MČR Autorallycrossu a Kosice Cupu. V roce 2007 jsme se účastnili i legendárního srazu v německém Zwickau, kde jsme byli v sekci SUPERTRABI.

Motor:

2 karburátory Jikov 34 do válců, rozvod pístem (bez šoupátek), přidány 2 sací kanály, nová lepší ložiska, T - písty na dva kroužky, hlavy z odlitku na dlouhé svíčky NGK Racing, brutálně odlehčený setrvačník a řemenice, dlouhé štefty přes hlavy až do bloku, zapalování bezkontaktní (připraveno elektronické přes počítač s nastavitelnou křivkou předstihu - zatím neodzkoušeno)

Výfuky:

laděné kónusy na každý válec zvlášť, počítány na tento motor

Převodovka:

poskládaná na akceleraci, max. rychlost 120 km/h, se štelovací uzávěrkou diferenciálu
1,5-2-2,5-3 tzn.: dlouhá jednička (na starty), dvojka (série), místo trojky je dvaapůlka a na čtyřce je kolečko třetího stupně ze série

Podvozek:

vše rozšířeno o 7,5cm na každou stranu (trubková ramena, poloosy, spojovačky, listové pero), tj. dohromady o 15 cm!
vepředu 4 tlumiče (2 na kolo), přední listové pero 5 dlouhých listů + 3 sestupné, vzadu ramena vlastní konstrukce odpruženo vinutou pružinou + 1 tlumič

Karoserie:

zkrácena o 25cm, s ochraným bezpečnostním rámem, zadní část vlastní konstrukce, bez oken (se sítí), dveře jezdce vyklápěcí nahoru, haubna boky střecha a zadní čast odlehčena hliníkem

Nastavení:

pneumatiky autokrossové 13-tky Rally 2 nebo slicky 14-tky Barum
mazáno pouze plně syntetickým olejem Motorex Cross Power, předstih 2,5 - 3,2 (dle tratě)
chlazení elektrickým ventilátorem + dochlazováno vodou


V současné době je speciál na prodej, protože přestupuji do MČR v Autokrosu do divize nad 1600 ccm.
V případě zájmu volejte 724 217 186 nebo piště na burianvlasta@email.cz