Mistrovský speciál v sezónách 2005,2006
2x mistr Hobbyautocross 2x titul
Trabantcross
Popis:
Dvoukarburátorový motor 80k, dělaná krátká
převodovka, uzávěrka diferenciálu (špéra), skořepinová sedačka GA, auto
je širší o 15cm, rám vlastní konstrukce, všechno správné, 485 kg.
Po celkové repasi, sednout a vyhrát. Po
domluvě možno pronájem na jednotlivé závody.
Cena 60.000,- tel. 724 217 186 burianvlasta@email.cz
Podrobný popis:
Tento speciál jsem stavěl 2 roky, skoro každý
víkend. Je na něm upraveno úplně všechno. Při stavbě mi dost pomáhal náš
šéfmechanik Pavel Skalický. Jinak podrobné informace ze závodů naleznete
na www.trabantcross.wz.cz
V sezónách 2005,2006 jsem byl 2x mistr MČR Hobbyautocross, zároveň se
povedl 2x titul v Trabantcrossu. Přes zimu 2007 prošel vůz celkovou repasí
(pro klid duše).
Náš speciál byl vidět na závodech Trabantcrossu, MČR Hobbyautocrossu, MČR
Autorallycrossu a Kosice Cupu. V roce 2007 jsme se účastnili i legendárního
srazu v německém Zwickau, kde jsme byli v sekci SUPERTRABI.
Motor:
2 karburátory Jikov 34 do válců, rozvod pístem (bez šoupátek), přidány
2 sací kanály, nová lepší ložiska, T - písty na dva kroužky, hlavy z
odlitku na dlouhé svíčky NGK Racing, brutálně odlehčený setrvačník a
řemenice, dlouhé štefty přes hlavy až do bloku, zapalování bezkontaktní
(připraveno elektronické přes počítač s nastavitelnou křivkou předstihu
- zatím neodzkoušeno)
Výfuky:
laděné kónusy na každý válec zvlášť, počítány na tento motor
Převodovka:
poskládaná na akceleraci, max. rychlost 120 km/h, se štelovací uzávěrkou
diferenciálu
1,5-2-2,5-3 tzn.: dlouhá jednička (na starty), dvojka (série), místo
trojky je dvaapůlka a na čtyřce je kolečko třetího stupně ze série
Podvozek:
vše rozšířeno o 7,5cm na každou stranu (trubková ramena, poloosy,
spojovačky, listové pero), tj. dohromady o 15 cm!
vepředu 4 tlumiče (2 na kolo), přední listové pero 5 dlouhých listů + 3
sestupné, vzadu ramena vlastní konstrukce odpruženo vinutou pružinou + 1
tlumič
Karoserie:
zkrácena o 25cm, s ochraným bezpečnostním rámem, zadní část vlastní
konstrukce, bez oken (se sítí), dveře jezdce vyklápěcí nahoru, haubna
boky střecha a zadní čast odlehčena hliníkem
Nastavení:
pneumatiky autokrossové 13-tky Rally 2 nebo slicky 14-tky Barum
mazáno pouze plně syntetickým olejem Motorex Cross Power, předstih 2,5 -
3,2 (dle tratě)
chlazení elektrickým ventilátorem + dochlazováno vodou
V současné době je speciál na prodej, protože přestupuji do MČR v
Autokrosu do divize nad 1600 ccm.
V případě zájmu volejte 724 217 186 nebo piště na burianvlasta@email.cz