Oprava po boudě
- po dvojité kolostřešní kombinaci, zbylo na
autě jedno kolo celé a spousta dalších škod
- první co se řešilo, bylo obstarat náhradní díly a zajistit vše potřebné, aby
se oprava podařila, tímto děkujeme i
Autobazaru Vega Dobříš
za poskytnuté díly
- tlumiče jsem odvezl na kontrolu a k našemu údivu byla poškozená pístnice a tlumič komplet bez oleje na levém zadním kole, které jediné zůstalo celé...
- Pavel opravil přední sloupky - odvrtal bodové spoje, vyndal vrchní zohýbaný plech, kterému usilovnou několikahodinovou prací vrátil původní tvar a přivařil zpět, to samozřejmě 2x
- já se ujal úkolu dát auto zpět na kola
- pravé zadní bylo hned, protože náhradní rameno jsme měli
- vepředu se měnila i nápravnice za novou lépe vyztuženou a musela se opravit i
obě ramena, zároveň se předělalo i náhradní
- vrchní část levého předního podběhu se nepodařilo srovnat, byl moc pomuchlaný a tak Pavel vyřízl a navařil jiný kus
- týden před závody je tedy auto opět na všech
kolech a hlavní věci jsou v pořádku
- proběhla i testovací jízda a motor i převodovka fungují, jak mají
- v týdnu před závody ještě proběhne doladění
detailů a hlavně nastrojení přední části, která nyní na sobě nic nemá
- celý team má tedy ještě dost práce