Sedlčany 27.-28.8.2011
Na domácí závod jsme měli připravené auto, jako nikdy. Nové turbo fungovalo a těšili jsme se na závody.
Tréninky
- první byl hodně opatrný a dělal jsem chyby, ale ve druhém jsem zatáhnul, ve všech zatáčkách jel na plný plyn a bylo z toho perfektní 6. místo
Rozjížďky
- v první jízdě byla trať ještě promáčená po sobotním vydatném dešti, proto se také přeložila na neděli, jeli jsme na mokrých gumách a v cíli to bylo 4. místo za J.Bartošem, M.Neumannem a M.Svobodou
- druhá jízda už byla jasně na suché gumy a už
se začalo i prášit, místy až moc
- po startu byla v první zatáčce klasická strkačka, horší to bylo, ale ve
vracáku před nájezdem na cílovou část, protože Rosťa Hilse se Subaru byl trochu
delší a já jsem si o něj ohnul spojovačku tak, že jsem po 3 kolech radši odjel
do depa
- vše se v pohodě opravilo, kluci Skalda, Kaďas a Odpůrek tvoří sehraný team
- třetí start se podařil na výbornou a dostal
jsem se na 3 místo před M.Neumanna, kterému po kontaktu spadla hadice od
intercooleru
- bohužel mi hned ve druhém kole, nahoře v první zatáčce praskla pravá přední
poloosa, ale bojoval jsem dál
- potřeboval jsem udržet třetí místo před dotírajícím B.Kořínkem a místy jsem
byl rád, že jsem se udržel na trati, nakonec to vyšlo
- tato slabá sériová dutá poloosa nám už praskat nebude, protože nám Petr Bartoš vyrobil správné kalené (mnohokrát děkujeme) a ty vydrží hrozně moc
- k našemu úžasu, ale bylo 3. a 4. místo z
rozjížděk málo na postup do A finále!
- dlouho jsme se z toho nemohli vzpamatovat, bylo to dáno tím, že poslední
rozjížďku absolvovali pouze tři jezdci, navíc J.Coural odjel do depa, protože mu
klouzala spojka, V.Svoboda a R.Hilse si tedy v pohodě dojeli pro 1. a 2. místo,
což jim zajistilo postup do finále
- opět nás tedy smůla neopustila, ale zase máme
auto celé v perfektní kondici...
- v depu se všichni hodně zajímali, proč prodáváme auto a do jaké třídy se
chystáme, to je, ale zatím tajné... :-) minimálně do doby, než se podaří prodat
auto
Text: Vlasta Burian
Foto: Petr Kobík