Sedlčany 27.-28.8.2011

Na domácí závod jsme měli připravené auto, jako nikdy. Nové turbo fungovalo a těšili jsme se na závody.

Tréninky

- první byl hodně opatrný a dělal jsem chyby, ale ve druhém jsem zatáhnul, ve všech zatáčkách jel na plný plyn a bylo z toho perfektní 6. místo

Rozjížďky

- v první jízdě byla trať ještě promáčená po sobotním vydatném dešti, proto se také přeložila na neděli, jeli jsme na mokrých gumách a v cíli to bylo 4. místo za J.Bartošem, M.Neumannem a M.Svobodou

- druhá jízda už byla jasně na suché gumy a už se začalo i prášit, místy až moc
- po startu byla v první zatáčce klasická strkačka, horší to bylo, ale ve vracáku před nájezdem na cílovou část, protože Rosťa Hilse se Subaru byl trochu delší a já jsem si o něj ohnul spojovačku tak, že jsem po 3 kolech radši odjel do depa

- vše se v pohodě opravilo, kluci Skalda, Kaďas a Odpůrek tvoří sehraný team

- třetí start se podařil na výbornou a dostal jsem se na 3 místo před M.Neumanna, kterému po kontaktu spadla hadice od intercooleru
- bohužel mi hned ve druhém kole, nahoře v první zatáčce praskla pravá přední poloosa, ale bojoval jsem dál
- potřeboval jsem udržet třetí místo před dotírajícím B.Kořínkem a místy jsem byl rád, že jsem se udržel na trati, nakonec to vyšlo

- tato slabá sériová dutá poloosa nám už praskat nebude, protože nám Petr Bartoš vyrobil správné kalené (mnohokrát děkujeme) a ty vydrží hrozně moc

- k našemu úžasu, ale bylo 3. a 4. místo z rozjížděk málo na postup do A finále!
- dlouho jsme se z toho nemohli vzpamatovat, bylo to dáno tím, že poslední rozjížďku absolvovali pouze tři jezdci, navíc J.Coural odjel do depa, protože mu klouzala spojka, V.Svoboda a R.Hilse si tedy v pohodě dojeli pro 1. a 2. místo, což jim zajistilo postup do finále

- opět nás tedy smůla neopustila, ale zase máme auto celé v perfektní kondici...
- v depu se všichni hodně zajímali, proč prodáváme auto a do jaké třídy se chystáme, to je, ale zatím tajné... :-) minimálně do doby, než se podaří prodat auto

Text: Vlasta Burian
Foto: Petr Kobík