Popis závodního speciálu
ŠKODA FABIA - 1,8 TURBO 4x4 |
Detailní popis:
Motor
Octavia I 1,8 T 110 kW - osazen sáním, vstřiky a turbem z Audi TT, upravená řídící jednotka na 235 koní 314 Nm, napříč před přední nápravou uložený, přeplňovaný zážehový řadový čtyřválec s rozvodem 2xOHC a pěti ventily pro každý válec, o objemu 1781 [cm3], elektronické vícebodové vstřikování paliva
Převodovka
Octavia I 4x4, mechanická 5-stupňová - výroba pan Sixta, zadní diferenciál Haldex, vepředu s uzávěrkou diferenciálu, kovokeramická spojka Rennsport
Podvozek
Přední náprava vyztužená Octavia, zavěšení typu
McPherson (tlumiče Protlum) se spodními trojúhelníkovými rameny vlastní kce a
příčným zkrutným stabilizátorem
Zadní náprava vlastní konstrukce, zavěšení typu McPherson (tlumiče Protlum) se
spodními trojúhelníkovými rameny vlastní kce
Brzdy
Přední Octavia RS, kotoučové, s vnitřním
chlazením, destičky Ferodo
Zadní Octavia TDI (přední), kotoučové, s vnitřním chlazením, destičky Ferodo
Karoserie
Fabia I, s vnitřním ochranným rámem dle FIA, s blatníky a nárazníky WRC