Popis závodního speciálu

ŠKODA FABIA  -  1,8 TURBO  4x4
Jezdec  Rider   Vlastimil Burian 1981
   
Motor  Engine   1781 ccm, 20 Ventilů (Valve)
  Turbo KO4 + Vstřiky (Injection) -  Audi TT
   
Výkon  Power   173 kW (235 PS), 314 Nm
 
     
Převodovka  Gearbox
 
  Octavia I 4x4 - Sixta
kovokeramická spojka
 
   
Tlumiče  Dampers   Protlum (Křístek)
 
 
Diferenciály  Differentials Přední s uzávěrkou, Zadní Haldex
  Front with lock, Rear Haldex
   
Výsledky  Results    2010
   
Mezinárodní Mistrovství ČR   Mistr ČR - Divize 5
Czech International Championship   Champion CZ - Division 5
  Vícemistr ČR - D1+5
  2. place CZ - Division D1+5
Zóna Střední Evropy   Vícemistr ZSE - D1
Central Europe Zone   2. place  CEZ - Division 1 (TAX)

  

Detailní popis:

Motor

Octavia I 1,8 T 110 kW - osazen sáním, vstřiky a turbem z Audi TT, upravená řídící jednotka na 235 koní 314 Nm, napříč před přední nápravou uložený, přeplňovaný zážehový řadový čtyřválec s rozvodem 2xOHC a pěti ventily pro každý válec, o objemu 1781 [cm3], elektronické vícebodové vstřikování paliva

Převodovka

Octavia I 4x4, mechanická 5-stupňová - výroba pan Sixta, zadní diferenciál Haldex, vepředu s uzávěrkou diferenciálu, kovokeramická spojka Rennsport

Podvozek

Přední náprava vyztužená Octavia, zavěšení typu McPherson (tlumiče Protlum) se spodními trojúhelníkovými rameny vlastní kce a příčným zkrutným stabilizátorem
Zadní náprava vlastní konstrukce, zavěšení typu McPherson (tlumiče Protlum) se spodními trojúhelníkovými rameny vlastní kce

Brzdy

Přední Octavia RS, kotoučové, s vnitřním chlazením, destičky Ferodo
Zadní Octavia TDI (přední), kotoučové, s vnitřním chlazením, destičky Ferodo

Karoserie

Fabia I, s vnitřním ochranným rámem dle FIA, s blatníky a nárazníky WRC